Thursday, November 20, 2008

sluta röka!

Nu har det gått 21 timmar! Det är fasen nästan ett dygn de..
och jag har varit helt rökfri, ( nästan!! ) jag var faktiskt tvungen att röka en halv cigg! Och det va bra re för, förmodligen hade datorn legat ute på grannens åker annars. Och då hade ni blivit lidande! just de, så kasta inget skit för mina halva cigg nu! =)

Men om man säger som så, förr i tiden (inte allt för längesedan) rökte jag ju ett paket om dagen. Nu röker jag en halv cigg om dagen! :)

Det är bra tänkt tycker jag..

Just ja, det var ju.. önskelistan till julklappan, later..

4 comments:

Nilla said...

Ååh, duktig du är Emil! Fortsätt såhär, och tillslut så röker du inte ens en halv cigg om dagen.
Men ett tips, istället för att kasta ut datorn, så borde du ha en sån här boxpåse och slå på. Så blir ingen annan är boxpåsen lidande :-)

Anonymous said...

Det är bra Emil! Jag hoppas verkligen att du lyckas med det den här gången:D

Och om du nu lyckas så tycker jag att jag och Nilla borde få Nobelpris;-P
Hahaha;)
// Andrea

Anonymous said...

Ja, det e skitbra, jag gör samma sak just nu, d går jäkligt dåligt o va utan helt men bara en cigg om dan e ju iaf bättre än 20...
men gå ut o gå el nåt när du vill slå el slänga ut nåt....annars tar man ju en cigg, men bryyyyt vanorna bara o pröva iaf :) / V

Anonymous said...

Haha, så du håller på och sluta röka =oP Lycka till!! Ett tipps istället för att äta kan vara att du tar en liten joggingrunda när apstinensen börjar komma ;) Hör av mig fram över om den där hjälpen med sidan!!

Ennu en gång! Lycka till!!