Sunday, December 7, 2008

Söndag..

Seg Söndag, går och väntar på att Tompa ska sluta jobba och höra av sig så vi kan spela lite badminton dvs röra lite på fläsket, kul och nyttigt!
 
Annars har helgen varit lugn och trevlig, i fredags var det go mat hos moster Mia med snaps och öl. Kvällen avslutades med Wasell och Kjell Berg sjungandes runt bordet i Pålgård. Mkt trevligt!
 
Igår (lördag) var det födelsedagskalas hos broder, han fick sig en egen Hoeg mössa. Sedan kikade vi på stjärnor på is, jag och Wasell var och är helt överens om att det programet är skit. Kvällen avslutades före kl 24 i min sköna säng. Ej att förglömma!! Kjelle bjöd på pizza! Lördagens höjdpunkt!
 
Kul att veta:
Denna vecka har jag lärt mig sy Hoeg mössor.
Jag arbetar i skrivande stund med Emils årsberättelse 2008, kan bli kul..
 
Hörs /Emil

1 comment:

Anonymous said...

Ja de va trevligt! Vi bör öla å spela lite oftare..inte för att vi måste (på nå gig eller så) utan för att vi vill