Thursday, January 8, 2009

Se på tusan jag hittade en fjortislista på nätet, och nu ska JAG fylla i..

Lista för år 2008
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flög med hemlängtan i skallen i 16 tim ifrån ett regnigt Thailand.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror bestämt att jag inte hade något.. hmm!?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Sundin fick sig en nyligen och Lennart tror ja kläckte sin i år? eller? fan.. nu lär ja få skit..

Dog någon som stod dig nära?
jo..

Vilka länder besökte du?
köpa-hud-thailand.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ha ha, jaa.. Mcdonalds drive thru i Hammarstrand, tack!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
11 December för då fyller jag år, också den 14 nov för då har ja namnsdag.
Lätt fråga, nästa!

Vad var din största framgång 2008?
Fick en massa scenvana på Intiman i Sthlm med Allt för byn.

Största misstaget?
Kanske att jag sket i 2 fin fina jobb..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tompa fällde mig i somras när vi jagade boll och jag fick en smäll på revbenet, som tur va hade ja medicin hemma från ett liknande fall.
( Försöka att gå långt på lina )

Bästa köpet?
Mäkt Beetlen min!

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, godis & ciggaretter...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, men det är hemligt ett tag till.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Israel Kamakawiwo'ole  - Somewhere Over The Rainbow

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vad äre för fråga?

Vad önskar du att du gjort mer?
tränat mer och grubblat mindre.

Vad önskar du att du gjort mindre?
ha ha, ja de får bli grubblat då..

Hur tillbringar du julen?
Med mamma, pappa, broder Erik, broder Nils, lillasyster Stina, Nisses fru Kristin, brorsdotter Ida, Adam & Tomten.

Favoritprogram på TV?
hmm,

Bästa boken du läste i år?
läser inte så mycket ja..

Största musikaliska upptäckten?
Att jag är rätt grym på fiol, fråga AFB grabbarna om ni inte tror mig!!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar

Något du önskade dig men inte fick?
Parfym

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
men va fan, orka!!!!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
..

Vad fick dig att må bra?
sömn


Vilken kändis var du mest sugen på?
Linda Rosing.

1 comment:

Anonymous said...

Ja, en macke donken skulle va fin fint på hammarn!