Thursday, February 5, 2009

Händelserika dagar

Allt började nog i förra veckan, då jag trodde att efter ca 2 mån slit! ( bra slit! ) Skulle vara klar med Ragunda Guiden.
Men ack, den fick bli klar i morse! Tack chef Hasse för hjälp!
 
Just nu är me and my "Beetle bitch power rääser" lite norr om Sthlm ca 6 mil, ni som närvarade på geografin hänger nog med nu.
 
I går var jag och hälsade på min broder och fru Lina som har tagit och köpt sig ett hus här i krokarna, dom bjöd på tacos och visade
huset, det kändes som att vara hemma i Hammarstrand! Bra känsla, landet är grejer de! Just d, någon som vet om någon lgh till mig i Sundsvall? ;)
Huset var kanske inte det vackraste jag skådat hittills i mitt (unga) liv, men antar (vet) att det kommer bli göööör snyggt när dom fixat och donat klart.
 
I Helgen fick jag övernatta hos Peter och Martina i Sundsvall, mkt trevligt! jag passade under min vistelse på att lära dom käka Emils go macka.
Och hur gör man en sådan undrar ni?!!
Jo, det ska vara,

limpa
smör
falukorv
och
kaviar!

Utsökt gott!
NEJ tänker ni!!

pröva säger jag!! (och Martina & Peter)
 
 

1 comment:

Anonymous said...

Hm, är det nått speciellt som "Hammarn-bor" är kända för att tycka om?? Paps är nämligen oxå ett fan av denna macka, fast där hägrar knäckebröd ist :)