Tuesday, February 24, 2009

Så på tusan, en uppdatering!

Idag har jag gjort flashannons åt min vän Christian i Märsta...
Mkt trevligt, jag försökte adda med den här men det ville sig inte, men snyggt blev det.. :)

I söndags spelade jag in KjellBergs flinka gitarrhänder och förevigade det på film!
Det vart en liten " a lá tribute to Kjellberg movie" där jag lekt med lite effekter i Adobe serien.
Det finns att se på facebook! Har ni inte det, så hojta så slänger jag upp den här!
Eller sök på Kjellberg eller mig på youtube, jag slänger upp det där..

Vad mer har hänt, hmm.. jo jag fick jobb via 2Entertain om att showa på Fritidsresors blue Village Hotell i 8 mån. Efter mycket tänkande fram och tebax så blev det till slut ett, nej med tack! Hade det varit för 2-7 år sedan hade jag slängt iväg kroppen på stört! Men men, nu börjar man väl snart bli gråhårig och då borde man kanske satsa på att ha någe permanent. Jag tror bestämt att jag ska ta och kosta på mig en riktig fin utbildning! Sponsorer sökes!

Jag bryter här med lite reklam!

Vänner! Gå och se Allt för byn i Bispgården! Det kan ju bli kul!!
(så som jag brukar säga om nån vill bjuda på en go öl)
www.alltforbyn.se
Kolla in erbjudandet dom har, middag, show för endast jätte lite pengar!..

Och nu får det bli, God natt!
Och skriv nu en massa kommentarer om att ni saknat mig och hit å dit och att jag ska skärpa till mig och uppdatera lite oftare! ( Gäller dock inte bara Kjellberg! ) ;)

Nämnvärt är att namnet Kjellberg har nämnts 3 gånger i detta inlägg! Det borde väl vara en välförtjänt fika på brödbiten va Kjell? ( 4 )

3 comments:

Andrea iB said...

Ååh, det var på tiden! Vi har saknat dej Emil...! Men nu får du ta och skärpa till dej och uppdatera oftare :)

Anonymous said...

Japp, jag är absolut stum av förvåning och jag vet inte riktigt var jag ska göra av all den ära som bara bubblar runt i kroppen.
Självklart är det värt en fika på brödbiten!
Frågor?

ewahjonet said...

Eeeeeyi, BRORSAN!
Kommer att kolla Din blogg framöver. Tack för reklamen för AFB!!