Thursday, December 18, 2008

En liten update och rolig historia!?

Äntligen känns det som att Hoeg har fått sig en välförtjänt start här i livet.
Som jag nämnt tidigare ( för ca 5 min sedan, se nedan ) så tycker jag verkligen att ni ska gå in på Tkh och testa dessa härligt goa mössor. Om inte för min skull, så för Hoeg`s och min mors!!

Så till den roliga historian, (som har hänt på riktigt)
Förra veckan åt jag en Ciao ciao på Kaffestugan här i Hammarstrand, tillsammans med min gode vän Kjell som åt någe annat, och som ej att förglömma stod för hela kalaset.
Haci som är ägare av stället kom och satt sig bredvid mig och var lite nyfiken över vårt Hoeg projekt.

- hur mycket kommer mössorna att kosta? undrade Haci

-189 kr svarade jag,

efter en tids tänkande svarade Haci

- lite dyrt de..!?

- Vad tar du för en plankstek? svarade jag

- 245 kr sade Haci,

- just det...

3 comments:

Anonymous said...

Haha!! Fyfan vad roligt...

Anonymous said...

:) och en plankstek tar slut, det gör inte en Hoeg-mössa :D

Nilla said...

Haha, klockrent svar! :D