Sunday, December 21, 2008

Julestök badminton & matkrig!

I Pålgård städas det för fullt, dock är inte jag den arbetsflitigaste, utan jag fixar och donar i den mån jag kan. Igår gick jag igenom mina kläder och lyckades skrapa ihop 2 st kartonger med kläder jag inte använder! En del kläder är oanvända och några använda 1-2 ggr. Vad göra? Funderade ett tag att lägga ut dessa på tradera, coolt att kunna bjuda på 2 kartonger fullsmäckade med go kläder! Eller så blir det röda korset!
 
Jag funderar..
 
Sedan håller jag mig i form genom att spöa folk på Badminton jag nämner inga namn, dom blir plutt då.
 
Har ni som bor på byn märkt att det är julskinkekrig mellan Coop & Ica?
Jag följer deras kamp med ett leende.
 
Tror Coop började på 59kr/kg, Ica följde efter. Igår var dom nere på 35,90 kr/kg.
Ska åka förbi och se vad det är för pris idag.
Det är så kul att det händer någe på byn!!
 
/ Emil
 

No comments: